20 Temmuz 2019 Cumartesi

Merhaba Ela Azra artık sana isminle çağırmaya alışmam gerekiyor sanırım 14 Temmuz ile 17 Temmuz arasında bir tarihte dünyaya gözlerini açacaksın artık her hafta doktor kontrolü ne gidiyoruz Seninle iki gün sonra tekrar doktor kontrolümüz var geçen hafta perşembe günü 2 kilo 600 gram civarında olduğunu söyledi aybala kocaman olmuşsun zaten Ümit ettiğim de senin 2,5 kilodan daha az olmaman idi Çok şükür ki iki buçuk kilo sınırını geçtik Annen neler yapıyor dersen Bu arada hala çalışıyor kızım Bugün artık son duruşmalara giriyoruz seninle beraber buradayız baban ise Samsun'da  yazık ki Hazin bir cenaze töreni için gitmek zorunda kaldı bu akşam o da İstanbul aktarmalı olarak İzmir Havalimanı'na gelecek ve biz Bodrum'a döneceğiz bu seyahatler esnasında en çok endişelendim şeylerden birisi sancımın tutması ve Hastaneye yakın olup olmayacağım konusuydu Fakat sen öyle uslu bir kızdım ki bana bütün seyahatlerinde hiçbir sıkıntı yaşatmadı gece uykularımı bölme din dinlenmeme fırsat verdin sana ne kadar teşekkür etsem az Aslında çevremdeki birçok hamile kadın bir sürü şikayetler doktora gidiyor veya gece uyku bile uyuyamıyor Benim bu aralar sadece biraz kaşıntım var Cildimde o da geçecek diye ümit ediyorum göbeğim kocaman oldu aynı bir basket topu gibi vücudumu aslında aynı bu yüzden herkes tüm batıl inançlara göre senin bir erkek bebek olduğunu konusunda iddiaya giriyor ben de gülüp geçiyorum Seni 3 tane Doktor gördü her birisi de senin kız bebek olduğu konusunda hemfikir Bu yüzden çevrede söylenenlere pek de alınmıyorum ama erkek daha olsa ismini değiştirmemiz gerekecek tabii ki o da bir ihtimal acaba ismini beğenecek misin büyüyünce beğenmezse anne değiştirebileceğini biliyorsun en azından senin bir isme veya bir kalıba mahkum olmanı istemem hayatın boyunca seni sürekli kalıplara sokmak için uğraşacak lar çevre denilen faktörü hayatının tam ortasından hep merkezinde hissedeceksin Ama senin derneğindeki senin düşündüklerin senin yapmak istedikleri çevrede neler traktörden daha da önemli bu çevre faktörü haricinde Seni baştan uyarmak istiyorum bir faktörün daha olacak Baba faktörü Şimdiden seni kıskanmaya başladı bile senin yanına kimseyi yaklaştırmayan ocağın konusunda muhteşem bir öngörüm var seni pamuklara sarıp sarmalayacak kimseyede Yar etmeyecek öyle gözüküyor Karnımın içindeyken bile sana dokunuyor sana sarılmak istiyor seni görmek istiyor artık yeter Ela Azra gelsin diyor 37 haftamız bitiyor yaklaşık 3 haftamız kaldı bu 3 haftanın tadını çıkar Çünkü aslında En güvende olduğum en rahat olduğum yer orası ama seni dışarıda çok büyük bir macera da bekliyor bütün Maceraları Beraber yaşamamız mümkün değil biliyorum ama En özelleri ne birlikte yaşayabileceğimiz ümit ediyorum Azra isminin anlamı Gibi basılmamış Kum tanelerinin olduğu kumsallara beraber gidip tadını çıkaralım basılmamış kumlara Biz basalım bizim izimiz olsun Böyle hayal parazit garip garip sözler uydurduğumuz düşünebilirsin Ama gerçekten Hayal kurmak çok güzel bazen kendime durdurmaya çalışıyorum Belki diyorum Ela Azra Hayal ettiğimin dışında tam Asi Bir kız olacak Sürekli sorun çıkartacak her şeye karşı gelecek belki de hiçbir şeyden hoşnut olmayan bir ergenlik geçirecek bunların hiçbirisini bilemeyiz tek bileceğin bir şey yaşayacağım tüm zorluklarda tüm hoşnutsuzluk larında tüm Asi iliklerinde senin yanında olabilmek onun yapabileceğimi biliyorum anne baba çocuk kardeş terimlerini Aslında çok sorguladım son zamanlardan bu terimlere çok fazla yüklenmeden Özünde arkadaş yoldaş olabilmek daha önemli birbirine yoldaş olabilen aile üyeleri daha uzun süreli daha sağlıklı ilişkiler kuruyorlar onu gördüm o yüzden yoldaş olalım Olur mu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum gönderin , bloguma hayat verin ! [=