12 Mayıs 2019 Pazar

12 Mayıs 2019 ve bugün ilk anneler günüm

 Günaydın Ela Azra sen şimdi karnımda ufak ufak oynuyorsun Bana varlığını hissettiriyorsun Ben buradayım diyorsun dokunuyorsun bana bazen hareketlerin çok ritmik Bazen çok hareketli bazense yumuşacık Sanki ben buradayım yalnız değilsin dercesine yumuşacık inanılmaz sakin inanılmaz güzel senin dokunuşlarını hissetmeyi çok seviyorum bu duyguyu yaşamak çok güzel bir şeymiş bu duygunun bu kadar güzel olacağını Tahmin edemezdim hayatta her şey Ancak yaşanınca anlaşılıyor Çok klişe bir söz ama bir o kadar da gerçek yaşamadan hissetmeden anlayamıyorsun Ben de şimdi anlıyorum varlığına hissetmenin ne kadar güzel olduğunu Seni kollarımda tutabilmek için daha 10 haftamız var Bu yüzden belki daha Anne olmak ne demek tam manası ile bilmiyorum Ama senin annen olmak ne demek onu hayal etmeye çalışıyorum birçok Klişe şey hayal ediyorum mesela acaba önce babamı dersin annemi dersin merak ediyorum Sen kesin babacı olursun bence önce Baba sonra anne dersin olsun Olsun varsın önce baba de zaten o da hep senin yanında olsun korusun kollasın seni ama sende kolla kendini Sen de koru kendini hep başkaları olmayacak yanında Bir de herkesten önce kendini sev kendine saygı duy olmadıkların için üzülme oldukların için sevin seni sen olduğun için seveceğim idebil benim için şekilden şekile girmek zorunda değilsin Sadece sen ol Ela Azra ol Ben de senin sadece annen olmayacağım senin yoldaşım arkadaşım sırdaşın Derdini paylaşabileceğin mutluluğunu benimle doyasıya yaşayabileceğim kişi olacağım en büyük temennim bu çünkü paylaştıkça güzel Herşey paylaşınca güzel seninle nice güzel günleri anları beraberce son zerresine kadar hissederek yaşayacağız ihtiyacın olduğunda elini tutmak için orada olacağım ya da başını okşamak için yeri gelecek elini tutmama ve başını okşamamış istemeyeceksin bazı anlarda o zaman da durmasını bileceğim Sana saygı duyacağım işte böyle temiz ve saf Duygularım Bu ilk anneler günüm de şimdi yatağımda uzanmış Saat sabahın 6 buçuğu Güneş yeni doğdu kuşlar cıvıldıyor köpekler yerli yersiz havlıyor Babanı gördüm rüyamda 6 kez hem de her saat başı uyandım bu gece nedense bir değişik uyudum Bir sabah bir sağa bir sola döndüm sürekli Pamukkale'deki Termal tatilimiz dan sonra sırt ağrılarım daha iyi eskisi kadar canını yakmıyor sadece Sol göğsümün altında karın boşluğunda yanma hissi var o da normal dediler Bir de tabii Sabahları bacaklarıma giren kramplar var Onlar canımı çok acıtıyor Hayatımda ilk defa Kramp nedir yaşıyorum dikkat ediyorum ama yine de oluyor Belki de bu yüzden biraz rahatsız uyumuş olabilirim birazdan Bahçeye ineceğim Serpil hanımın annesinin ektiği güllerden koparacağım Umarım Kızmaz umarım yakalanmam kadın biraz dengesiz Çünkü yakalanırsam kıyameti koparır O yüzden sabahın köründe toplayacağım birkaç tane gül Baba annene vermek için toplayacağım Bir de Nuran teyzen var teyze dediğime bakma 92 yaşında şu anda sen büyüdüğünde hayatta olmayabilir ama bu Anneler Günü'nde kızı yanında olmadığı için ben ona sabah kahvaltıya götüreceğim kızının eksikliğini hissetmesin diye onunla birlikte vakit geçireceğiz Ne kadar ilginç değil mi 92 yaşında da olsan Anneler Günü'nde yalnız olmak istemiyorsun o yüzden benim bu sabah yaşadığım duyguların tamamı sanırım oldukça normal sen karnındasın ve ben mutluyum Çünkü yanımdasın Çünkü benimlesin Belki de hayatta ilk defa Yalnız değilim bu duyguları yaşayabildiğin için çok mutluyum hayatımın ikinci yarısı olacak 30 yaşından sonraki ilk perdede senin varlığın Neşe ve huzur katsın bir tanem hayatımıza senin varlığın aslında Zaten birçok şeyi değiştirdi ben bunu çok iyi biliyorum daha sakinim daha sakiniz bize sakinlik getirdin Sakin olmayı öğrettin aslında o yüzden sana çok büyük bir teşekkür borçluyum bizimle olduğun için çok teşekkür ederim bizi seçtiğin için çok teşekkür ederim Bugün ilk anneler günüm henüz Senin kokunu tam bilmesemde henüz Anne olmak ne demek tam manası ile bilmiyor olsam da bana şimdiden hediye ettiğin hayat ile ilgili bütün güzellikler için binlerce kez şükür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum gönderin , bloguma hayat verin ! [=