17 Nisan 2019 Çarşamba

Baby Shower meselesi !


Baby shower; doğuma kısa bir süre kala yapılan ve amacı anne adayına maddi - manevi destek olmak olan bir organizasyonu imiş. Baya da resmi bir açıklama. Aklımda hiç yoktu daha önce de söyledim ama Meltem ısrarcı ufak da olsa bir kutlama olsun diye. Hazırlıklar tam gaz devam ediyor. Tarih 25 veya 26 Mayıs olarak belirlendi.
Biraz yurtdışı uygulaması da olsa biraz ön yargılı davransam da pek itiraz etmeye fırsatım da olmadı. Bir sürü insanı ilk defa belki de kendimle ilgili bir şey için özel olarak davet edeceğim. Hatta Meltem Davetiye bile yapalım diyor. :) hatta şu an fark ettim ki 8 tane davetiye almış bile. Resimi detaylı incelememek benim hatam oldu. Fotoğraftakilerin bazen yarısını bile anlayamıyorum :)
Senin doğumundan sonra bebek görmeye gelen ziyaretçilerle sürekli kalabalık olan bir evden ziyade; zaten uykusuz ve yorgun olacağımız süreçte babanla ve seninle sükunet içinde kalabilmek güzel olacak. Bu açıdan belki de baby shower çok mantıklı.

Fakat gel görelim ki şimdi de bir baby shower kıyafeti bulmam lazım kendime. Az önce bilimum baby shower parti aparatlarını internet üzerinden satın aldım. Eft talimatlarını verdim.  Sadece Meltem'in eforu ile olmaz değil mi? Benim de çorbada tuzum olmalı anne olarak...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum gönderin , bloguma hayat verin ! [=