15 Mayıs 2019 Çarşamba

8. ay

Ay dolunaya doğru ilerlerken biz de 8. aya doğru ilerliyoruz.

Haftaya sen 8 aylık kocaman bir Ela olmuş olacaksın. Pazartesi günü doktorumuz Aybala'yı ziyaret ettim sağlık ocağında kan testi için kan verdikten sonra. Şimdiden 40 cm olmuşsun öyle söyledi. Doğumdaki tahmini kilonun da 2.5 kg olabileceğini belirtti.

Şimdilik tam kilonu bilmiyorum, hatırlayamıyorum Aybala'nın ne dediğini. Herşeyi dinlemeye anlamaya çalışırken bazen kaçıyor arada.

Bugünse dahiliye doktorumuz Pınar Hanım'la kan şekeri ve tiroid değerlendirmesi yaptık. Kolestrolüm yüksek çıkmıştı onu da sormayı ihmal etmedim tabi. Herşeyi sürekli sorunca sanki evhamlı birisiymişim gibi oluyorum ama ne yapayım doğamda var bu huy. Huyum kurumasın! Çünkü bilinçlendikçe içim rahat ediyor. Eminim ki benim içim rahat ettikçe de sen rahatlıyorsundur.

Babana göre kaç doktorum var belli değil. O birden çok doktora muayene olmamı garip buluyor belki de. Ama ne yapayım kan testlerini sağlık ocağında veriyorum, sonra Aybala'ya gidiyoruz. Gebelik şekerimiz olduğundan üstüne de tabi Pınar Hanım'la görüşmek durumundayız.

Sen neler yapıyorsun ufaklık? İçeriden kulak kesiliyor musun dışarıdaki seslere? Sıcak havaların başladığını hissediyor musun? Artık sırt ağrımın azaldığını biliyor musun?

 Pamukkale Karahayıt'ın termal sularına girdiğimizi biliyor musun? Ama merak etme 40 derecelik bir suya girmedim. Zaten giremem de :)

Fakat sırt ağrılarıma çok iyi geldiğini söyleyebilirim bu termal lüksün.

Denizli'nin dağlarına çıktığımızı oksijen seviyesindeki değişiklikten anlayabiliyor musun peki? Honaz Bağlarbaşı yaylasında gezindik seninle haberin olsun. Zaten bu gidişle seferi doğacaksın. Yolundan geçtiğim bir hastanede doğum yaparsam şaşırmayacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum gönderin , bloguma hayat verin ! [=