13 Mart 2019 Çarşamba

Nil Karaibrahimgil mevzusu



Merhaba Ela'm,

Bebeğim birtanem benim. Bugün nasılsın acaba? Manyak gibi videolar izliyorum bu hafta acaba neler yapabiliyorsun nasıl geliştin merak ediyorum.

Mesela benim sesimi ayırt edebiliyormuşsun artık :) Ne güzel. Şarkılarımı da duyuyor musun? Hemencecik bu yazının yanında Nil Karaibrahimgil'den " Benden Sana " şarkısını paylaştım. Yıllar sonra sen dinle diye... Çok duygulanıyorum her seferinde USB'de bu şarkı çıkınca. Sözlerini iliklerime kadar hissediyorum. Aynı videodaki gibi senin arkadan yürüyüşünü izlemeyi hayal ediyorum. Düşersen diye arkanda durmayı, adımlarını takip edeblimeyi hayal ediyorum. Abartmış mıyım dersin?

Bir annenin çocuğunu nasıl beklediğini şimdi daha iyi anlıyorum. Ben seni bekliyorum ve beklerken her gün sanki olgunlaşıyorum senin için hazır olmak adına... Yuvanı hazırlıyorum imkanlarım el verdiğince. Acemiyim.. Etrafımda bana yol gösterecek, yardımcı olabilecek kimse yok. Bu yüzden kitaplar aldım. Video'lar izliyorum. Bulabildiğim her kaynağı okumaya çalışıyorum ki senin ilk günlerinde olabildiğince sakin olayım ki seninle vakit geçirmenin tadını doya doya çıkarayım.


Bugün ise İzmir yolculuğumuzun dönüşünde Doğan Cüceloğlu'nu dinledim 2 saat. Taktım kulaklıkları ve bilgilendim yine. Yani inşallah bilgilenmişimdir. Seni asi bir ergen kız olarak düşündüm ve nasıl başa çıkarım dedim. Ama benim kızım asi olur muydu? Olura beraber asi olur muyduk? Olurduk bence, beraber asilik yapar beraber atlatırdık o günleri bence. Ne dersin?

Yarın yine İzmir yolculuğu var. Sabah erkenden çıkmayacağız bu sefer. Öğlen 2.30 gibi Bayraklı adliyesi'nde olacağız. Bir tane sıkıcı duurşmadan sonra doktorumuza gideceğiz. Doktorumuz bize seni anlatacak. Hem de yarım saat! Mükemmel. Tam da istediğim. Uzun uzun seni görmek. Video çekmeyi umut ediyorum. Umarım hemşireler bana yardımcı olur. Yoksa bir tek ben bu yarım saatlik şovun tadını çıkarabileceğim. Baban mahrum kalacak.



Baban şimdi yerel seçimlerle boğuşuyor. Az kaldı 17 sayılı gün. Umarım emeklerinin sonucunu alır.

Ben de bu satırları ofisten yazıyorum küçüğüm. Senle baş başayız. İyi ki varsın. Yoksa bu şekilde yalnız kalmaları yüreğim kaldırmıyordu önceden. İçin için eziliyordum yerin dibine giriyordum. Ama şimdi sen varsın ve her şey daha farklı. Senin atan kalp atışlarınla inan ki bana dünya şimdi çooook daha farklı...

Seni seviyorum!

Şimdi anneciğinin uyku vakti (saat 21:54) : ve yine Nil Karaibrahimgil / Anneye Ninni



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum gönderin , bloguma hayat verin ! [=